Kryształ Imprintu służy do levelowania Ducha Imprintu (od levelu postaci 35). Każdy kryształ daje 1 pkt. Punkty te po zebraniu odpowiedniej ilości podnoszą level Ducha Imprintu na kolejny. Każdy level daje +2% bonusu do klejnotów skameryzowanych z ekwipunkiem.
Ilość kryształów imprintu potrzebna na dany level:
Lv.2 - 10,
Lv.3 - 20,
Lv.4 - 52,
Lv.5 - 76,
Lv.6 - 102,
Lv.7 - 131,
Lv.8 - 164,
Lv.9 - 201,
Lv.10 - 242,
Lv.11 - 290,
Lv.12 - 343,
Lv.13 - 402,
Lv. 14 - 469,
Lv.15 - 544,
Lv.16 - 627,
Lv.17 - 719,
Lv.18 - 821,
Lv.19 - 933,
Lv.20 - 1055,
Lv.21 - 1190,
Lv.22 - 1336,
Lv.23 - 1494,
Lv.24 - 1666,
Lv.25 - 1852,
Lv.26 - 2052,
Lv.27 - 2267,
Lv.28 - 2498,
Lv.29 - 2745,
Lv.30 - 3000.
Maksymalny level Ducha Imprintu to 80.
Kryształy Imprintu można uzyskać:
- Z Koła Fortuny Gildii.
- Z żetonów VIP - 1 żeton może dać 5 kryształów
- Za stopień aktywności 95.
- Z magicznych skrzyń w kampaniach - można uzyskać 5 kryształów.
- Z Kampanii Wieloosobowej - jako nagroda za ukończenie kampanii.
- Z Baszty Króla - w zależności od poziomu trudności 5,15,60 lub 180 z 1 skrzyni.
- Z zadań pobocznych - za co dziesiąte zadanie.
- Z Baszty Króla - w zależności od poziomu trudności 5,15,60 lub 180 z 1 skrzyni.
- Z zadań pobocznych - za co dziesiąte zadanie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz