Boss Świata to event podczas którego wszyscy gracze z serwera mogą zarobić duże ilości złota i ducha walki. Wyróżniamy dwóch Bossów:
- Wielki Krwistooki Wilk (codziennie od 11:30),
- Smoczy Szkielet (codziennie od 21:30).
Wilk zadaje obrażenia fizyczne, natomiast Smok ma atak magiczny, warto o tym pamiętać dobierając gwiazdy i klejnoty do walki. Wysokość hp Bossów jest zależna od poziomu rozwinięcia graczy na serwerze, jeśli podczas eventu gracze szybko zabiją Bossa to jego hp zostanie zwiększone a jeśli zbyt wolno - zmniejszone. Każdy gracz otrzymuje za zadane ciosy równowartość 1/5 obrażeń w postaci złota i ducha walki, np. zadając 100.000 obrażeń otrzymasz 20.000 złota i 20.000 ducha walki. Boss posiada dwa rodzaje ataku - pojedynczy oraz potężny obszarowy. Jeśli gracz i/lub jego jednostki przetrwają 5 pojedynczych ataków Bossa, zadaje on potężny obszarowy atak niszcząc wszystkie jednostki oraz postać gracza. Ataku tego nie da się uniknąć, ale jest możliwe by go przeżyć. Po zabiciu przez Bossa gracz musi odczekać 30 sekund zanim stanie do kolejnego pojedynku lub przyśpieszyć ten czas diamentami. Istnieją ponadto 2 rodzaje buffów - podniesienie wszystkich statystyk za diamenty - max o 100%, oraz buff ataku polegający na tym, że osoba która zadała jako pierwsza 100.000 obrażeń podnosi atak wszystkich graczy o 1.000, ten buff ma aż 20 poziomów więc przy obrażeniach 2.000.000 atak wszystkich rośnie o 20.000! Buffy te nie działają na innych rozgrywkach niż Boss Świata.
Gracz, który zada Bossowi ostatni strzał otrzymuje dodatkowo nagrodę w postaci złota zależną od wysokości hp Bossa (około 1.500.000 złota). Poza tym gracze, którzy znajdują się w top 3 również zostają nagrodzeni dodatkowym złotem.
Dla wysokolevelowych graczy event Boss Świata jest głównym źródłem pozyskania dużych ilości złota i ducha walki i jest niezbędnym czynnikiem dalszego rozwoju postaci.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz