KLIKNIJ NA PRZEDMIOT ABY PRZEJŚĆ DO OPISU:

czwartek, 16 października 2014

Dusze Mścicieli / Sylphy



Sylphy są stworzeniami, które podążają za naszą postacią i pomagają w walce a właściwie są jej dużą częścią. Może je mieć każda postać która ukończyła 50 level. Jak dotąd na zagranicznych serwerach Legend Online przedstawionych zostało 6 różnych Sylphów (nie biorąc pod uwagę ich ewolucji):
- Iris [Elis] (Sylph wodny)
- Pan [Faun Pan] (Sylph wiatru)
- Amazon (Sylph ognia)
- Gaia (Sylph elektryczny)
- Apollo (Sylph światła)
- Hades (Sylph mroku)





W naszej wersji gry mamy jak na razie dostęp do Dwóch z nich - Elis i Faun Pan.


Aby zdobyć Duszę Mściciela należy udać się na Wyspę Sylphów (wejście znajdować się będzie na północnym zachodzie Miasta Niebios) po Esencje. Mamy tam aktualnie dwa piętra: Na pierwszym znajdziemy Elisy, na drugim Pany. Atakujemy je. Sylph albo odda nam Esencję bez walki albo po tym jak go pokonamy. Po zdobyciu 60. Esencji wymieniamy je na Wyspie lub  przed nią na Kulę zawierającą Sylpha. Może się również zdarzyć, że po walce zamiast esencji od razu otrzymamy Kulę Sylpha.

Rozwój Sylpha


Każdy Sylph na początku jest "biały". Rozwijać go możemy trzema sposobami. Pierwszy - za pomocą Mahry [system nie został jeszcze wprowadzony]. System Mahry jest bardzo podobny do innych systemów ulepszania w Legend Online, np. Imprintu. Po włożeniu odpowiedniej ilość Mahr nasz Sylph przechodzi na lepszy poziom jakości. Jakość Sylpha wyznaczają gwiazdki oraz kolor - biały Sylph z jedną gwiazdką jest najniższym możliwym. Następnie jest to biały Sylph z 2 gwiazdkami, potem trzema itd. aż do pięciu. Po wrzuceniu kolejnych Mahr biały Sylph z pięcioma gwiazdkami staje się zielony. Potem dochodzą kolejne gwiazdki (1-5) a następnie jakość Sylpha zmienia się na niebieską. Potem znów gwiazdki i kolor fioletowy. Najwyższym poziomem jakości Sylpha jest pomarańczowy. Kolory jakości są analogiczne do tych z Astro (poza czerwonym). 


Drugi rodzaj rozwoju Sylpha to ulepszanie jego Waleczności. Robimy to za pomocą Kuli Skupienia - przedmiotu, który możemy zdobyć za cotygodniowy ranking w Sylph Arenie. Każda Kula Skupienia podwyższa jedną z czterech statystyk Mściciela. Są to - Siła, Pancerz, Inteligencja i Wytrzymałość - tak jak przy Bestiach. Jedna Kula Skupienia podwyższa stat o 0-3 punktów w zależności od poziomu rozwoju Mściciela. Nie można wybrać statystyki którą ulepszamy - jest to losowe. 



Trzeci rodzaj rozwoju Sylpha to levelowanie. Aby Sylph podążał razem z nami musimy go przywołać w interfejsie Sylpha (przycisk "Do Boju"). Od tego momentu EXP który zdobędziemy na kampaniach, Hali Nagród, w Labiryncie a nawet na Drzewku Gildyjnym otrzymuje również Sylph. Codziennie dostaniemy też Zwoje Sylph EXP za ranking w Sylph Arenie. Każdy taki Zwój daje aktywnemu Sylphowi 100.000 EXP. Oprócz tego Sylphy mogą medytować na Farmie. Jedna Medytacja trwa 12 godzin i również daje dosyć dużo expa (w zależności od poziomu Sylpha). Sylph nie może mieć wyższego levelu niż nasza postać. Co do Waleczności - nie ma ograniczeń.


- Mściciel otrzymuje EXP z naszych następujących aktywności:

- Arena Solo
- Kampanie Solo
- Kampanie Multi
- Baszta Prób
- Questy
- Tablica Nagród
- inne

- UWAGA! Mściciel NIE OTRZYMUJE EXP z naszych następujących aktywności:

- Baszta Króla
- System odzyskiwania EXP
- Zbiory EXP na Farmie


Sylph Arena

Codziennie nasze Sylphy mogą uczestniczyć w 10 walkach na Sylph Arenie. Drużyna Sylphów, która walczy może zawierać maksymalnie 3 Sylphy. Można ustawić też ich formacje a sama walka odbywa się już automatycznie. Tak jak na zwykłej Arenie tak i tu możemy wybrać jedną z czterech drużyn z którą chcemy walczyć, która jest trochę wyżej od nas w rankingu. Po wygranej walce otrzymujemy 5 punktów Areny (startujemy z 1000 punktów, więc po 1 wygranej mamy ich 1005). Pozycja naszej drużyny Sylphów w rankingu jest wtedy ustalana następująco: najpierw pod uwagę brane są punkty za walkę (1005) a potem Waleczność całej drużyny (czyli drużyna Sylphów o Waleczności o 50 punktów wyższym od naszej będzie zawsze przed nami z tą samą ilością punktów Areny. Po wygranej walce Sylphy również otrzymują EXP w ilości 2.000 x level Sylpha (czyli Sylph na levelu 60. dostanie 120.000 EXP).



Przemiana w Sylpha podczas walki

W Sylpha możemy się przemienić po tym jak jego współczynnik Przebudzenia naładuje się do max. Widać to obok naszej "bańki" z szałem. Kiedy przycisk Przebudzenie jest aktywny klikamy go. Podczas zamiany zadawane są obrażenia przeciwnikom - przemiana jest ciosem obszarowym. Po przemianie możemy korzystać z ciosów Sylpha. Każdy z nich posiada 3 właściwe dla swojego żywiołu ataki, z których jeden jest silnym atakiem S. Ciosy można zmieniać i dokupować nowe (za Diamenty, funkcja jeszcze nie aktywna). Przemienić możemy się jedynie w Sylpha którego mamy aktywnego. Nie jest możliwe użycie dwóch różnych Sylphów przez jedną postać w ciągu jednej walki. Po przemianie nasz współczynnik Przebudzenia maleje i po kilku rundach spada do zera - wtedy zmieniamy się z powrotem w wojownika. Możemy też wrócić do postaci wojownika przed upływem czasu - klikamy wtedy Usuń i zmieniamy się w wojownika ponownie zadając obrażenia - ta przemiana też jest ciosem, ale już pojedynczym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz