KLIKNIJ NA PRZEDMIOT ABY PRZEJŚĆ DO OPISU:

czwartek, 16 października 2014

Świątynia Demonów

Świątynia Demonów jest dziesiątą kampanią wieloosobową dostępną we Wrotach Bohatera. Staje się dostępna od levelu 65.

Preferowana drużyna:


- 2x Łucznik ze Strzałem Rozproszonym i Zamrożeniem (przydatna też Strzała Rozrywająca),

- Rycerz ze skillami obronnymi,
- Mag nastawiony na leczenie i oczyszczanie.

Conajmniej 45.000 waleczności każdy, Rycerz z dużą obroną.




Przejście kampanii:


Świątynia Demonów składa się z trzech rejonów połaczonych teleportami. 


pierwszym rejonie spotkamy dwie grupy mobów zadających zarówno fizyczne jak i magiczne ataki. Boss zadaje atak fizyczny, atakuje głównie gracza w pierwszym rzędzie. Atak obszarowy zadaje co 3 rundy. W połowie ostatniej kreski HP uaktywnia buffa, który dodaje mu 100% siły ataku. Buff ten może być zdjęty Strzałem Rozproszonym, ale silniejsze drużyny poradzą sobie i bez tego. Rozproszenie jest jednak koniecznością w trybie hard. W tym rejonie znajdziemy też Magiczną Szkatułkę.


Drugiego rejonu bronią dwie grupy demonów zadających atak magiczny. Bossem jest ten sam demon, którego spotykamy na sekretnym poziomie we Wrotach Otchłani, ale jest oczywiście teraz dużo silniejszy. Zadaje zarówno fizyczne jak i magiczne obrażenia, używa także wielu buffów, które można rozproszyć - przy słabszych drużynach jest to konieczne, podobnie jak ciągłe lecznie tanka przez Maga. W tym rejonie znajdziemy też Puszkę Pandory dającą zawsze pozytywne buffy.




Trzeci rejon zawiera dwie grupy przeciwników atakujących tylko magicznie. Możemy tu też odwiedzić Kurhany dające 50.000 Ducha Walki lub walkę z 6. jednostkami. Znajdziemy tu też Sakiewkę. Boss końcowy zadaje fizyczne i magiczne obrażenia. Posiada trzy rodzaje ataków których używa losowo. Pierwszy atak to uderzenie pioruna atakujące gracza w przednim rzędzie, drugi to grupowy atak magiczny a trzeci to atak fizyczny, który może sięgnąć dowolną (losową) ilość graczy. Po zejściu jego HP do ostatniej kreski wszyscy gracze zostają zastopowani na 1 rundę. Wszystkie jego ataki zapewniają mu buff, który podnosi jego siłę ataku o 10% każdorazowo, ponadto każdy jego atak może spowodować negatywny buff na członku drużyny. Buff ten zmniejsza atak o 10% każdorazowo. Oba buffy można usunąć - pierwszy Rozproszeniem a drugi Oczyszczeniem. Słabsze drużyny muszą używać Strzały Rozpraszającej co 2-3 rundy, Oczyszczenie jest obowiązkowe, chyba że drużyna jest na tyle silna żeby pokonać Bossa w kilka rund, w przeciwnym razie Wasze ataki mogą zostać zbuffowane do -90% co uczyni przejście tego Bossa niemożliwym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz