Preferowana Drużyna:
- Dwóch Łuczników (jeden z rozproszeniem buffów, drugi z zestawem do ataku)
- Rycerz z zestawem tankującym (duża ilośc obrony fizycznej)
- Mag leczący
- Każdy uczestnik około 70.000 waleczności
Przejście kampanii:
Arena B.Magii składa się z 3 rejonów i 3 bossów, można również spotkać mini-bossa na każdym z rejonów.
Pierwszy rejon zawiera 2 grupy po 4 strażników. Zadają atak fizyczny i używaja 2 rodzajów buffów - redukcja 30% obrażeń oraz odbicie 50% obrażeń. Boss używa fizycznych ataków pojedynczych oraz grupowych. Będzie używał też buffa, który odbija 50% obrażeń. Można go oczywiście rozproszyć. Dobrze też używać zamrożenia. Znajdziemy w tym rejonie także Magiczną Szkatułkę oraz Puszkę Pandory z pozytywnymi buffami.
Drugi rejon to 2 grupy po 4 strażników, zadających pojedyncze ataki fizyczne. Znajdziemy tu też jaskinię w której spotkamy trzy fale po 3 przeciwników. Boss zadaje ataki fizyczne - pojedyncze oraz magiczne - grupowe. Potrafi on też od czasu do czasu przywrócić 45.000 swojego HP oraz użyć buffa redukującego obrażenia - może być rozproszony. Ponadto jego magiczne ataki grupowe mogą powodować krwawienie losowego zawodnika - 3 rundy po 10k HP. Warto mieć tu oczyszczenie.
W trzecim rejonie spotkamy 2 grupy po 4 przeciwników, zadających pojedyncze fizyczne ataki. Boss w tym rejonie zadaje również fizyczne ataki pojedyncze, ale też grupowe. Potrafi też zaatakować cały rząd - przedni lub tylni oraz rzucić magiczny atak grupowy. Po tym jak jego pierwsza kreska HP znika, stopuje drużynę na 2 tury i uaktywnia się buff, który sprawia że ciosy nie będą miały odliczania a szał bitewny będzie co rundę uzupełniał się do 100! To znacznie ułatwi walkę, można używać wysokodamage'owych ciosów bez opamiętania a mag może uzupełniać HP grupy praktycznie co rundę. Szkatułka ze Srebra również do znalezienia w tym rejonie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz