KLIKNIJ NA PRZEDMIOT ABY PRZEJŚĆ DO OPISU:

czwartek, 16 października 2014

Koło Życia

Koło Życia jest jedenastą kampanią wieloosobową dostepna we Wrotach Bohatera. Odblokowuje się od levelu 70.

Preferowana drużyna:


- 2 łuczników (jeden z zamrożeniem, rozproszeniem oraz strzałą rozrywającą i drugi z zestawem wysokodamage'owych skilli),

- 1 rycerz z wysoką obroną fizyczną i zestawem tankującym,
- 1 mag z zestawem leczącym (oczyszczenie niepotrzebne),
- około 65.000 waleczności każdy (około 95.000 na poziomie koszmarnym)

Przejście Kampanii:


Koło życia składa się z 3 rejonów i 3 Bossów.


Pierwszy rejon zawiera 2 grupy strażników zadających fizyczne obrażenia pojedyncze i grupowe. Znajdziemy tu też kurhany dające 40.000 Ducha Walki lub walkę z czterema strażnikami, oraz Magiczną Szkatułkę. Boss to potwór znany z pierwszego poziomu Baszty Prób. Zadaje on silny pojedynczy atak, przeważnie graczom z przedniego rzędu. Posiada też atak obszarowy działający na cały pierwszy rząd, więc najlepiej mieć tam jednego silnego tanka. W połowie swojego hp uaktywnia się buff dający mu 100% ataku, może być on jednak zbity Strzałem Rozproszonym, ale tylko na poziomie normalnym. Na poziomie koszmarnym rozproszenie nie działa na ten buff!



Drugi rejon jest losowy. Może to być dżungla, pustynia, lub las, w każdym z nich są inne potwory i inni Bossowie, jednym ze scenariuszy są robale znane z Klanu Magów oraz tamtejszy Boss, więc rozproszenie u łucznika jest obowiązkowe.

Trzeci rejon zawiera 2 grupy strażników również zadających fizyczne ataki. Znajduje się tu też Puszka Pandory dająca pozytywne buffy. Boss to golem zadający fizyczne ataki głównie graczowi w 1 rzedzie (kolejny powód by mieć dobrego tanka). Co 3 rundy może zadawać atak obszarowy. Na ostatnim pasku HP uaktywnia się buff obronny, którego nie można rozproszyć i który umacnia się co 3-4 rundy, więc należy wtedy działać szybko, zanim zabicie bossa stanie się niemożliwe. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz