KLIKNIJ NA PRZEDMIOT ABY PRZEJŚĆ DO OPISU:

czwartek, 16 października 2014

Baszta Prób

Baszta prób jest kampanią wielopoziomową dla graczy od 46 levelu. Dostęp do kampanii we Wrotach Bohatera, pod zakładką Rozgrywka. Po wejściu do Baszty i rozpoczęciu walk nie ma możliwości zmiany szyku, kupienia czegokolwiek, lub użycia czegokolwiek z plecaka. Stawiamy czoła Bossom znanym z innych kampanii, pomiędzy walkami nie ma przerw. Każdy kolejny Bossa jest silniejszy, dostajemy jednak zestaw czterech dodatkowych skilli do wykorzystania w trakcie pojedynków. Żaden z Bossów nie może zostać spowolniony ani zatrzymany.

DODATKOWE SKILLE:

- redukuje otrzymywane obrażenia o 90% przez 3 rundy,
- odliczanie do następnego użycia: 120 sekund,
- liczba dostępnych użyć: 3.

- odnowienie 50% maksymalnego hp,
- odliczanie do następnego użycia: 60 sekund,
- liczba dostępnych użyć: 3.

- zadawane obrażenia zwiekszone o 200% przez 3 rundy,
- odliczanie do następnego użycia: 60 sekund,
- liczba dostępnych użyć: 3.

- zmartwychwstanie z pełnym hp (można uzyć na innym członku kampanii)
- odliczanie do następnego użycia: 120 sekund,
- liczba dostępnych użyć: 1.

KAŻDY SKILL MOŻNA WYKUPIC ABY UŻYĆ WIĘKSZĄ ILOŚĆ RAZY W SKLEPIE BASZTY, ZA DIAMENTY.


BOSSOWIE:
LEVEL 1:

Słaby początkowy Boss. Atakuje jednego gracza, głównie w przednim rzędzie.

LEVEL 2:

Atakuje głównie słabym atakiem obszarowym. W połowie swojego paska zycia przywołuje 4 słabe jaszczurki do pomocy.

LEVEL 3:

Pojawia się z czterema dodatkowymi robakami które są bardzo silne. Najlepiej wykorzystać wtedy dodatkowy skill obronny.

LEVEL 4:

Zadaje silne ciosy w każdej rundzie, na końcowym pasku życia używa przyśpieszenia.

LEVEL 5:

Bardzo podobne ataki do Bossa z czwartej rundy, niewiele trudniejszy.

LEVEL 6:

Zaczyna zwykłym atakiem, potem zadaje niezwykle silny pojedynczy cios. Nastepnie normalny atak a potem bardzo silny podwójny atak. Kontynuuje dwoma normalnymi atakami, następnie znów zadaje bardzo silny pojedynczy atak. Te silne pojedyncze ataki zadają 20-25k obrażeń graczom powyżej 50.000 waleczności.

LEVEL 7:

Zadaje co kilka rund cios podobny do deszczu meteorytów zadający wszystkim graczom dosyć duże obrażenia, poza tym nic szczególnego.

LEVEL 8:

Bardzo silny atak obszarowy w drugiej rundzie a następnie co 4 rundy.

LEVEL 9:

Używa słabszych ataków niż poprzedni Boss, ale za to więcej obszarówek. Używa też buffu odbicia 50% dmg w stronę przeciwnika.

LEVEL 10:

Oczyszczenie Maga jest niezbędne - ten Boss rzuca czar Krwawienia zadający 10.000 dmg.

LEVEL 11:

Oczyszczenie Maga niezbędne, plus Łucznik z redukcją buffów rekomendowany. Tankujący powiniem mieć silną obronę magiczną.

LEVEL 12:


LEVEL 13:


LEVEL 14:


LEVEL 15:


LEVEL 16:


LEVEL 17:


LEVEL 18:



LEVEL 19:



LEVEL 20:



Okazjonalnie wraz z losowym Bossem może pojawić się złoty skrzat po którego zabiciu cała ekipa otrzymuje losowy dodatkowy skill.
-------------------------------------------------------------
Za zabicie każdego Bossa kazdy członek kampanii otrzymuję Skrzynię Baszty oraz 300.000 EXP. W skrzynii mogą się znajdować Kupony, Szafiry, Klejnoty Mroku, Kamienie Powodzenia, Szczątki Krzyku Mody, a nawet jest szansa na otrzymanie Krzyku Mody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz