KLIKNIJ NA PRZEDMIOT ABY PRZEJŚĆ DO OPISU:

czwartek, 16 października 2014

Moda / Odzież

Moda jest kolejnym atrybutem po ekwipunku dającym korzyści bohaterowi - wygląd oraz początkowy szał bitewny.

Są 4 typy odzieży: nakrycia głowy, ubranie, broń i skrzydła. Pierwsze trzy można kupić w sklepie w cenie 298 diamentów, natomiast cena skrzydeł to 1598 diamentów. Odzież można syntetyzować na wyższe poziomy.

PRZEBIERALNIA:

Tu sprawa jest prosta. Jeśli zlevelowaliśmy ciuch na wyższy level i zmienił sie jego wygląd a bardziej podobał sie nam wygląd tego ciuchu na niższym levelu, używamy przebieralni. Znajdują się tu każde rodzaje odzieży, w których posiadaniu byliśmy (od wprowadzenia patcha 1.66). Oznacza to, że przy utracie odzieży w nieudanej syntezie i tak możemy użyć jej wyglądu. Konfiguracje ubioru są dowolne i ich zmiany nie kosztują nic.



SCALANIE / SYNTEZA / LEVELOWANIE:

Każdy z ciuchów które kupujemy posiada pierwszy level. W przypadku nakryć glowy, ubrania i broni dodatkowym atrybutem jest +5 wyjściowego szału bitewnego na każdy z elementów. Jeżeli jednak to za mało to każdy z elementów możemy dodatkowo zlevelować aby uzyskać jeszcze wyższy szał bitewny. UWAGA - te elementy odzieży nie podwyższają żadnych podstawowych statystyk ani waleczności. Co każdy level szał bitewny każdego ciuchu zwiększa się o dodatkowe +2, czyli mając 3 ciuchy na 2. levelu otrzymujemy dodatkowe 21 szału bitewnego (5+2+5+2+5+2). Maksymalny level ciuchów to 10, a więc maksymalny szał bitewny z ciuchów to +75.



W jaki sposób levelujemy ciuchy? Przypuśćmy, że chcemy zlevelować czapkę na 2 poziom. W pierwszym slocie (oznaczonym jako 1) umieszczamy interesujący nas ciuch (czapkę). Do drugiego slotu (oznaczonego jako 2) możemy włożyć Krzyk Mody, lub inną czapkę tego samego levelu, czyli pierwszego (UWAGA, można levelować ciuchy tylko tego samego typu, nie można np. połączyć czapki i skrzydeł). Gdy oba przedmioty są na miejscu pojawia się podswietlenie przycisku Zespolenie oraz poziom szans powodzenia (tak jak przy umacnianiu ekwipunku) i ilość złota potrzebna do zespolenia. W przypadku ciuchów 1 levelu szanse zespolenia zawsze wynoszą 100%, więc jeśli mamy odpowiednią ilość złota klikamy Zespolenie. W tym momencie nasz ciuch mógł zmienić wygląd i jego poziom podniósł się do 2. Widzimy go w oknie oznaczonym jako 3. Jeśli chcemy aby ciuch wrócił do starego wyglądu korzystamy z panelu Zamiana.
Aby zlevelować ciuch na trzeci level potrzebujemy już trochę więcej środków lub szczęścia. W pierwszym slocie (1) umieszczamy ciuch na 2. levelu, w drugim slocie (2) umieszczamy albo Krzyk Mody (szanse udanej syntezy są wtedy niższe), albo kolejny ciuch na 2.levelu. Szanse powodzenia tego scalania można podnieść używając Runę Szczęścia. Jeśli mamy ją w plecaku zaznaczamy pole nr 4 i klikamy Zamiana. Jeśli nie posiadamy Runy Szczęscia kupujemy ją w sklepie, cena - 298 diamentów. Jeśli nie chcemy wydawać diamentów możemy zaryzykować syntezę ale jeśli się nie uda tracimy bezpowrotnie przedmioty z drugiego slotu oraz złoto potrzebne do syntezy.
Levelując ciuch na czwarty level potrzebujemy 2x Runę Szczęścia aby szanse powodzenia wynosiły 100%, levelując na 5 level potrzebujemy 4x Runę Szczęścia, levelując na 6 level - 8x Runę Szczęścia itd.

LEVELOWANIE ODZIEŻY I  SKRZYDEŁ:


JAKIE STATY MAJĄ SKRZYDŁA NA WYŻSZYCH LEVELACH?

tab

Uwaga: Skrzydła na Levelu 0 - to te ze specjalnych promocji, nie da się ich levelować.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz